این مجموعه برنج را از بهترین شالیزارهای گیلان تهیه و در مرکز فروش عمده برنج ایرانی در تهران در اختیار بنکداران، رستوران داران تاجران برنج جهت صادرات به دیگر کشورها قرار می دهد. غلاتی همچون برنج در جای جای کشورمان کشت می شود و بیشترین زمینهای زیر کشت در شهر های شمالی کشور زیبایمان ایران است. با سفر به شهر های شمال و گذر از شالیزارهای زیبا عطر و بوی برنج هوش از سر هر مسافری می رباید.

این مرکز فروش با ضمانت محصولات خود، به شما کمک می کند تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

برنج عمده از کجا تهیه کنم؟

با توجه به تنوع برنج و تفاوت در کیفیت، خرید عمده باید از مراکزی انجام گیرد که شما بتوانید برنج را به صورت نمونه از نزدیک دیده و بررسی کنید و از کیفیت برنج مطمئن شده و در صورت اطمینان خرید خود را انجام دهید.

این مرکز فروش عمده برنج ایرانی در تهران امکان ارسال برنج نمونه را فراهم آورده تا شما خریداران عمده با اطمینان بیشتر بتوانید برنج خود را سفارش داده و در صورت هرگونه نارضایتی می توانید برنج دریافتی را برگشت دهید.کسانی که به دنبال خرید برنج ایرانی مرغوب و با کیفیت و یکدست هستند و در خرید برنج تخصص ندارند، مراجعه به مراکزی معتبر می تواند بهترین گزینه باشد زیرا هیچگاه چنین مراکزی کیفیت محصول را فدای سود بیشتر نمی کنند.

خرید از مرکز فروش عمده برنج ایرانی در تهران با بهترین قیمت

برنج با توجه به بذر، منطقه زیر کشت، نوع کشت دارای انواع گوناگونی است. برای کنترل قیمت و در دسترس بودن آن برای تمامی قشرها لازم است دولت نظارت کامل داشته باشد. در همین راستا دولت در جهت تعدیل در قیمت برنج ایرانی، واردات برنج خارجی را در دستور قرار داده است.

صادرات ویژه برنج ایرانی

کیفیت و عطر و طعم دلنشین برنج ایرانی سبب شده است که در بازارهای جهانی بسیار مورد توجه قرار گیرد. میزان فروش و صادرات برنج تولید شده در ایران در سطح قابل قبولی است. از دلایل مهمی که باعث محبوبیت این محصول شده است قیمت مناسب و کیفیت بالای بذر می باشد.

صادرات این کالا در رشد و توسعه تولیدات داخلی و ورود ارز به داخل کشور نقش بسیار مهمی داشته است. خریدهای حضوری و اینترنتی شما از این مرکز فروش به آسانی امکان پذیر است. کارشناس فروش در تمامی ساعات شبانه روز آماده مشاوره و قبول سفارش و پاسخ به سوالات شما در چگونگی صادرات این محصول هستند.

فروش عمده برنج ایرانی در تهران

مشخصه های برنج درجه یک شمال

در هنگام خرید عمده برنج، موارد زیر را مد نظر قرار دهید تا برنج خوبی را خریداری نمایید.

  • رنگ برنج
    برنج خوب و تازه برنجی است که در کارخانه توسط دستگاه شالیکوبی به خوبی خشک شده و تراشیده شده باشد و رنگی شفاف و سفید رنگ پیدا نموده است.
  • عطر و بوی برنج
    داشتن عطر و بویی مطلوب
  • در صد خرد بودن برنج
    برنج کاملا بدون شکسته باشد و نرمه برنج و یا دانه های شکسته برنج نداشته باشد.
  • هر گاه برنج را بین انگشتانتان لمس میکنید چربی آن را حس کنید.
  • درصد خلوص
    برنج خوب کاملا خالص و یکدست است.
  • پخت و طعم برنج
    برنج خوب و با کیفیت باید به خوبی قد کشیده و ری خوبی داشته و خوش طعم باشد.

واردات بی رویه برنج و عدم نظارت بر آن چالشی است برای کشاورزان و شکایت برنجکاران شمالی را در فصل برداشت برنج در پی داشته است. این موضوع فروش عمده برنج ایرانی در تهران را با مشکل روبرو کرده است. حمایت دولت از برنج داخلی باعث تشویق برنج کاران برای تولید بیشتر می شود. همچنین این کار حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه داران در حیطه برنج فروشی را به دنبال دارد.

این مرکز فروش عمده برنج ایرانی در تهران انواع برنج های ایرانی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار تاجران برنج و متقاضیان محترم قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =