این مرکز فروش با توجه به فعالیت خود در سالهای متمادی و با ضمانت در خرید برنج عمده درجه یک، به شما کمک می کند تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

خرید و فروش برنج عمده درجه یک

بازار خرید و فروش برنج در ایران چه به صورت عمده و چه به صورت جزء رونق فراوانی دارد.

برنج ایرانی با توجه به ارزش غذایی بالا برای سلامتی بدن مفید است و دارای ویتامین هایی از قبیل B1 است که در تامین انرژی سریع و فوری بدن، کمک به فعالیت دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون، بسیار موثر می باشد.

با توجه به تنوع برنج در ایران، خرید برنج عمده درجه یک باید از مراکزی که دارای اعتبار و ضمانت محصول هستند انجام شود و باید این امکان برای خریداران در نظر گرفته شده باشد تا بتوانند برنج را به صورت نمونه از نزدیک دیده و بررسی کنند و از کیفیت برنج مطمئن شده و در صورت اطمینان خرید خود را انجام دهند.

این مرکز فروش امکان ارسال برنج نمونه را جهت خریدی با اطمینان بوجود آورده است تا مشتری بتواند به آسانی برنج عمده درجه یک خود را سفارش داده و در صورت هرگونه نارضایتی از کیفیت، برنج دریافتی را برگشت دهد.

کسانی که به دنبال خرید برنج عمده درجه یک مرغوب و با کیفیت و یکدست هستند و در خرید برنج تخصص ندارند، مراجعه به مراکز معتبر می تواند بهترین گزینه انتخابی آنها باشد زیرا هیچگاه چنین مراکزی اعتبار خود را فدای سود بیشتر نمی کنند.

[irp]

فواید بی شمار برنج ایرانی برای سلامتی بدن

به راحتی می توان بیان نمود که برنج یکی از اصلی ترین وعده های غذایی هر ایرانی را تشکیل می دهد و مواد و ترکیبات تشکیل دهنده این ماده غذایی مفید، سهم بزرگی را در حفظ سلامتی بدن ایفا می کند و با توجه به بالا بودن کیفیت برنج در ایران مواد مغذی آن نیز از نظر علم تغذیه در سطح بالایی قرار دارد. در اینجا به برخی از فواید برنج ایرانی اشاره ای داریم:

  • تامین کننده فوری انرژی در بدن
  • تامین کننده ویتامین B1
  • تنظیم و بهبود حرکات روده و کمک به عملکرد خوب دستگاه گوارش
  • تثبیت کننده قند خون برای افرادی که سالم هستند و بیماری های دیابتی ندارند.
  • کاهش روند پیری و تقویت سیستم دفاعی بدن
  • و…

مشخصه های برنج عمده درجه یک

مشخصه های برنج عمده درجه یک

در هنگام خرید عمده برنج، موارد زیر را مد نظر قرار دهید تا برنج خوبی را خریداری نمایید.

  • رنگ برنج:
    برنج خوب و تازه برنجی است که در کارخانه توسط دستگاه شالیکوبی به خوبی خشک شده و تراشیده شده باشد و رنگی شفاف و سفید رنگ پیدا نموده است.
  • عطر برنج:
    داشتن عطر و بویی مطلوب و هر گاه برنج را بین انگشتانتان لمس میکنید بو عطر دلنشین آن را حس می کنید.
  • یک اندازه بودن برنج:
    برنج کامل و سالم باشد . مقداری از برنج را در کف دست قرار دهید و بررسی کنید برنج ها یک شکل و یک اندازه باشند.
  • درصد خلوص:
    برنج عمده درجه یک دارای درجه خلوص خوبی است یعنی یک نوع برنج است و با برنج های مشابه و بی کیفیت مخلوط نشده باشد.
  • پخت و طعم برنج:
    برنج عمده درجه یک باید در هنگام پخت به خوبی قد کشیده و ری خوبی داشته و از عطر و طعم خوبی برخوردار باشد.

حمایت از کشاورزان

واردات بی رویه برنج و عدم نظارت بر آن مشکلات زیادی را برای کشاورزان ایجاد کرده و شکایت برنجکاران شمالی در فصل برداشت برنج را نیز در پی داشته است. این امر فروش برنج عمده درجه یک را با مشکل روبرو کرده است.

حمایت دولت از برنج داخلی باعث تشویق زمین داران جهت اختصاص آن به کشت برنج می شود و تشویق برنجکاران برای تولید بیشتر و حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه داران در حیطه برنج فروشی را به دنبال دارد.

گروه تجاری کندوج تلاش نموده است برنج عمده درجه یک ایرانی را از بهترین مناطق زیرکشت برنج بدون واسطه تهیه، و با نازلترین قیمت در اختیار تاجران برنج و متقاضیان محترم قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + چهار =