فروش برنج ایرانی درجه یک

بیشترین غلاتی که در سبد غذایی مردم دیده می شود برنج ایرانی است که دارای تنوع بسیار و کیفیت های متفاوتی است. ما در زمینه فروش برنج ایرانی درجه یک سالهای زیادی است که فعالیت داشته و توانسته ایم محصولاتی با کیفیت و مرغوب از بهترین برنج های ایرانی را تولید و با نظر داشتن استانداردهای لازم در اختیار شما و خریداران محترم قرار دهیم.

تابستان فصل برداشت برنج است و قیمت این محصول در کمترین مقدار خود در طول سال می باشد. این مرکز، فروش برنج ایرانی درجه یک را با نازلترین قیمت  وبهترین کیفیت در اختیار تاجران برنج  و متقاضیان محترم قرار می دهد.

برنج ایرانی درجه یک

انواع برنج ایرانی

در هنگام خرید برنج دقت به بعضی مسایل بسیار مهم است. زیرا خرید برنج ایرانی با کیفیت با توجه به تنوع برنج موجود در بازار کاری سخت و تخصصی است. از این رو بهتر است با ما همراه باشید تا روش تشخیص برنج با کیفیت ایرانی از برنج های خارجی را بشناسید و قیمت فروش عمده برنج ایرانی درجه یک را بدانید.

برنج طارم

برنج طارم یکی از مرغوب ترین انواع برنج های ایرانی است که دارای عطر و بوی بی نظیر است  این نوع از برنج از نظر ظاهری رنگی متمایل به نباتی و کرم دارد.

شما می توانید جهت خرید برنج ایرانی درجه یک در تناژ بالا به مرکز پخش برنج  ایرانی درجه یک  ما مراجعه نموده و با کارشناسان و مشاوران فروش برنج در همین سایت در ارتباط باشید و از قیمت برنج برای خرید و فروش در بازارهای خارجی و داخلی اطلاع پیدا نمایید.

برنج سبوس دار

ارزش غذایی برنج سبوس  بسیار بالاست و می توان آن را یک غله کامل در نظر گرفت. این برنج سرشار از کربوهیدارت ها و فاقد کلسترول و سدیم است و سه برابر برنج سفید دارای فیبر می باشد و در رژیم های غذایی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. فروش برنج ایرانی درجه یک سبوس دار توسط با سابقه های این بازار انجام می شود.

برنج ایرانی هاشمی

برنج ایرانی درجه یک برای رشد به شرایط آب و هوایی مرطوب و معتدل نیاز داشته که این شرایط در شهر های شمالی  مناسب بوده و محصولی با کیفیت تولید و روانه بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی می شود که از خریداران همیشگی این محصول اند.

برنج هاشمی برای اولین بار در گیلان کشت شده و از برنج هایی با مرغوبیت بالا و کم محصول شناخته شده است و از نظر ظاهری قد بلند تر از ارقام دیگر است. این محصول از لحاظ تغذیه ای در رتبه بالایی قرار داشته و بسیار خوشمزه و خوش طعم است. فروش برنج ایرانی درجه یک هاشمی توسط گروه تیم جاره با ضمانت خلوص و پخت صورت می گیرد.

برنج ایرانی ندا

این نوع برنج از انواع اصلاح شده می باشد و با اصلاحات نژادی در برابر کم آبی، آفت، حشرات مقاوم شده است و بازدهی بیشتری از ارقام دیگر را داراست و به نسبت دیگر برنج ها از نظر قیمت بسیار مناسب است.

برنج ندا از ارقام پر محصول است. عطر و بویی ندارد و طول آن 6 تا 7 میلیمتر و رنگ دانه های آن سفید شفاف است و ارزش غذایی متوسطی دار است.

برنج ایرانی شیرودی

این محصول ترکیبی از ارقام دیلمانی و خزر است و این نوع برنج در دسته برنج های اصلاح شده می باشد  ولی دارای کیفیتی بالاست و پس از پخت بسیار خوش خوراک است و در شهرهای آمل تنکابن و چالوس کشت می شود.

صادرات برنج ایرانی

هر گاه صحبت از تجارت و صادرات به میان می آید برنج  ایرانی درجه یک در جایگاهی ویژه قرار می گیرد. برنج  ایرانی درجه یک در کشورهای آسیایی و اروپایی و آمریکایی زبانزد عام وخاص بوده و طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است.

این مرکز با فروش برنج ایرانی درجه یک مطابق با استانداردهای صادرات و بسته بندی و حمل و نقل مطمئن آماده عقد قرارداد با تاجران و صادرکنندگان است.

ارتباط شما با کارشناسان فروش ما در زمینه صادرات برنج خوب ایرانی می تواند تضمین کننده تهیه  برنجی با کیفیت باشد تا تهیه محصول به هر میزانی انجام صادرات محصول، ضمن تجربه خریدی مطمئن و آسان، امکان بهره وری از درآمدی قابل قبول را فراهم کند.

پخش برنج ایرانی درجه یک

داشتن نمایندگی برنج  ایرانی درجه یک در شهرستان میتواند کاری پرسود و بسیار درآمد زا باشد اگر تصمیم دارید این کار را انجام دهید ابتدا باید برخی پیش زمینه ها و زیرساخت ها را فراهم نموده تا موفقیت و سود دهی در کار به بهترین صورت حاصل شود.

  • داشتن فروشگاه و یا مغازه با استانداردهای لازم
  • داشتن انبار یا دفتر پخش
  • توان مالی و سرمایه کافی و اعتبار در بازار
  • ارتباط با یک تامین کننده مطمئن برنج در شمال
  • آشنایی با درخواست و سلیقه مردم در انتخاب برنج در شهر خود
  • داشتن شخصیتی صبور و خوش خلق در برخورد با مردم و جذب مشتری و ایجاد اعتبار در بین مردم

 

 فروش برنج  ایرانی درجه یک بصورت اینترنتی

اگر به دنبال خرید برنج ایرانی درجه یک به صورت عمده هستید باید بدانید کمتر افرادی هستند که سابقه ای طولانی و اعتبار در فروش برنج ایرانی درجه یک داشته باشند و یا در کار تولید و فروش برنج سابقه ای و اعتبار چند ساله را بدست آورده باشند. پس لازم است در هنگام خرید برنج  ایرانی درجه یک شمال از فروشگاههای اینترنتی بسیاری از مسائل لازم را در نظر گرفته تا بتوانید خریدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تجربه نمایید.

لازمه پخش برنج  ایرانی درجه یک آشنایی کامل با انواع محصولات تولیدی در مناطق مستعد این محصول مانند گیلان و مازندران است.

شما باید بتوانید محصولی یک دست و با کیفیت تهیه و از تازه و مرغوب بودن جنس اطمینان کافی داشته باشید تا پس از ارائه محصول به بازار برای خود اعتبار کسب کرده و زمینه گسترش هر چه بیشتر فروش برنج  ایرانی درجه یک را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم آورید.

تجارت جهانی برنج  ایرانی درجه یک بیش از هر چیز نیازمند اعتبار، تامین محصول باکیفیت در حداقل زمان ممکن و توان مالی بالا جهت مبادلات اقتصادی در زمینه ای گسترده است.

قیمت فروش عمده برنج ایرانی درجه یک

در بازار ایران علاوه بر برنج ایرانی که برنجی مرغوب و با کیفیت است، برنج های دیگری نیز یافت می شود. برنج های خارجی از کشورهایی همچون پاکستان، هند، ژاپن، تایلند و چین به ایران صادر می شوند. برنج ایرانی همانطور که از کیفیت بالایی برخوردار است، قیمت بالاتری نیز دارد. به همین منظور ما بهترین مرکز عرضه برنج را به شما معرفی می کنیم تا قیمت فروش عمده برنج ایرانی را بدانید و محصول مورد نیاز خود را با بهترین قیمت بخرید.

قیمت فروش عمده برنج ایرانی

تقسیم بندی برنج ایرانی

برنج های  ایرانی به  چهار دسته کلی تقسیم می شوند

  1. صدری: از بهترین و مرغوبترین برنج هایی که در استان گیلان  به صورت بومی و محلی کشت می شوداست و خود به سه دسته تقسیم شده: برنج دم سیاه، دم زرد و دم قرمز که دو مورد آخر به علت پایین بودن بهره برداری، کمتر زمینی را به کشت این محصول اختصاص می دهند. برنج دم سیاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هنگام پخت به خوبی قد میکشد و از عطر بی نظیری برخوردار است. توصیه می شود در مجالس  برای اطمینان خاطر از کیفیت برنج از برنج دم سیاه استفاده نمایید.
  2. گرد: این برنج از جمله برنج های  محلی به شمار می آید. و بیشتر جهت پخت کته و آش از آن استفاده می شود و بسیار خوش طعم می باشد. این برنج انواع متفاوتی دارد مانند. حسنی، بینام، عنبربو، چمپا بودار، غریب، محمدی، قشنگه، گرده، قصر الدشتی
  3. طارم: زادگاه برنج طارم استان زنجان است، بعد از این استان شهرستان فریدونکنار در استان مازندران به کشت انبوه این برنج روی آورده است. این برنج جزو خوش طعم و خوش پخت ترین برنج های محسوب می شود و انواع آن عبارتنداز: طارم عطری، طارم صدری، سنگ طارم، طارم هاشمی و طارم دم سیاه.
  4. پرمحصول: برنج پر محصول به برنجی گویند که در هر هکتار میزان بیشتری محصول می دهد. این برنج ها بیشتر به عنوان برنج رستورانی شناخته می شوند، زیرا قیمت مناسب تری نسبت به دیگر برنج های ایرانی دارند. انواع این برنج عبارتند از: برنج فجر، برنج شیرودی، برنج ندا

مهم ترین عوامل در قیمت گذاری برنج

اگر در فکر خرید برنج درجه یک ایرانی هستید و قیمت فروش عمده برنج ایرانی درجه یک برایتان مهم است، بهتر است بدانید که علاوه بر نوع برنج عوامل دیگری نیز در قیمت گذاری برنج مهم و تاثیر گذار است.

مهم ترین این عوامل عبارتند از:

  • عرضه و تقاضا محصول
  • نوع بسته بندی برنج
  • آب و هوای و میزان بارندگی سالی که گذشت
  • برجاری شدن یا نشدن برنج
  • عرضه در داخل کشور یا صادراتی بودن آن
  • واسطه ها تا رسیدن محصول به دست مصرف کننده
  • ارگانیک بودن برنج
  • خرید عمده یا تعداد کم

تمامی موارد بالا، کم یا زیاد، در قیمت تمام شده محصول دخیل اند به همین منظور خرید مستقیم محصول و به دور از واسطه ها می تواند کمک خوبی برای خرید برنج با قیمت مناسب باشد.

قیمت فروش عمده برنج ایرانی

راه های اطلاع از قیمت فروش عمده برنج ایرانی

همانطور که اطلاع دارید برنج ایرانی از لحاظ عطر و بو و همچنین پخت، بسیار بهتر از نمونه های خارجی است. این کیفیت بالا هزینه ای نیز دارد که این هزینه قیمت بالای برنج ایرانی است.

خرید اینترنتی و عمده محصول می تواند قیمت فروش عمده برنج ایرانی را کاهش دهد.

در خرید اینترنتی شما می توانید به آسانی در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید و برنج انتخابی خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

فروش برنج ایرانی درجه یک

برای رستوران داران و فروشندگان برنج ایرانی نیز خرید عمده و اینترنتی می تواند کمک به سزایی در کاهش هزینه هایشان داشته باشد.

ضمانت کیفیت و قیمت فروش عمده برنج ایرانی خریداری شده از ما، جز اصولی کاری ماست. پس با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را خرید نماید.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین برنج ایرانی عمده

فروش برنج طارم محلی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + دو =