اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تخصص و توانایی تشخیص نوع برنج و در انتخاب برند خوب دچار مشکل می شوید ما در این مرکز فروش بهترین قیمت برنج ایرانی درجه 1 را در دسترستان قرار می دهیم تا دغدغه ای در خرید برنج خوب جه بصورت جزء و چه به صورت عمده را نداشته باشید.

این مجموعه در طی سالهای متمادی بدون واسطه با خریداران و تاجران برنج در ارتباط بوده و بهترین و با کیفیت ترین برنج ایرانی را با نازلترین قیمت نسبت به مراکز فروش دیگر در اختیارشان قرار داده است زیرا رضایت مشتریان اولین اولویت کاری ما جهت ادامه همکاری است.

سایت خرید بهترین قیمت برنج ایرانی درجه یک

این مرکز فروش، به دنبال ایجاد خریدی رضایت بخش در بازار مجازی برای خریداران در این سایت فروش بهترین قیمت برنج ایرانی درجه یک است. در سایت شما می توانید با انتخاب نوع برنج و اطلاع از قیمت روز و ارتباط با کارشناسان فروش ثبت سفارش خود را به میزانی که نیاز دارید انجام داده و با قیمت به روز خریداری نمایید . ارسال برنج در این مرکز فروش در کوتاهترین زمان ممکن انجام می گیرد.

قیمت و فروش برنج ایرانی عمده

قیمت برنج ایرانی بر چه اساسی تعیین می شود؟

عوامل مهمی هر ساله بر قیمت برنج ایارنی تاثیر گذار هستند وکه می توان به برخی از آنها اشاره ای نمود مانند: عرضه و تقاضا، نوع و رقم برنج، منطقه کشت برنج، تفاوت در قیمت برنج بوجاری شده و بوجاری نشده و قاطی و یکدست بودن برنج می تواند بر روی قیمت تاثیر گذار باشد.

عرضه و تقاضا

در فروش تمامی محصولات موضوع عرضه و تقاضا از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت می باشد.محصولاتی همون برنج در در اواخر تابستان در ماههای مرداد و شهریور برداشتشان انجام می گیردو در اینجاست که عرضه برنج به بازار به طور چشمگیری افزایش می یابد و باعث افت قیمت برنج می شود. در اواخر فصل زمستان و شروع سال جدید و ایام عید تقاضا برای خرید برنج سیر صعودی را می پیماید و بهترین قیمت برنج ایرانی درجه یک با بالتین مبلغ به فروش می رسد.

نوع و رقم برنج و تاثیر بر بهترین قیمت برنج ایرانی درجه یک

بعد از اهمیت عرضه و تقاضا بر قیمت برنج، نوع محصول می تواند مورد توجه قرار گیرد برنج ایرانی در دو دسته کم محصول و پر محصول در شالیزارها شمال کشت می شوند برنج‌های کم‌ محصول و با کیفیت بالاتر مثل هاشمی، طارم، دم‌سیاه و صدری، برنج‌های پرمحصول مثل شیرودی، ندا، فجر و خزر تقسیم بندی می‌شوند.

و می توان گفت در بین انواع برنج ها، برنج دم سیاه از برنج های کم محصول از گرانترین و با کیفیت ترین برنج های نامبرده است. و از ارزان ترین محصول برنج ندا است که جزو برنج های پر محصول می باشد و از همین دسته برنج فجر دارای کیفیتی خوب است که از نظر قیمت نیز در دسته خود از رتبه بالاتی برخوردار است.

منطقه کشت محصول

منطقه جغرافیایی و آب و هوا از عوامل موثر بر کیفیت محصولاتی همچون برنج است شهر های فریدو نکنار و آستانه از شهر های شمالی کشورمان بهترین آب و هوا و زمین های حاصلخیز و زاویه مناسب تابش خورشید را برای کشت برنجی با کیفیت را داراست .بذر برنج در دو منطقه جغرافیایی یک محصول با دو کیفیت متفاوت را به ما می دهد.

شالی گیاهی یک ساله است و در مناطق گرم و مرطوب کشت می شود و بیشترین اراضی زیر کشت برنج در ایران در استانهای گیلان، گلستان، فارس، خوزستان میباشد محل کاشت برنج و میزان آب و رطوبت هوا می تواند بر عطر و کیفیت برنج بسیار تاثیر گذار باشد.

بوجاری و یا بوجار ی نشدن برنج و تاثی آن بر قیمت تمام شده برنج

برنج بعد از برداشت به کارخانه ها انتقال پیدا نموده و فراین سفید کرن بر روی برنج ها انجام گیرد در حین سفید نمودن برنج برخی از برنج ها شکسته و یا نیمه شکسته شده و از الک عبور داده می شوند و به عبارتی بوجار کرده و برنج نرم را از برنج های درسته جدا می کنند و هر چه برنج نرم تر باشد در بازار از قیمت پایین تری برخوردار است و برنج های سالم ودرسته با قیمتی بالا در بازار به فروش می رسند.

یکدست بودن برنج

در بازار برنج گاهی اوقات سود جویان برای بدست آوردن سود بیشتر برنج خوب کم محصول را با برنج های پر محصول و یا برنج های خارجی ضعیف مخلوط می کنند و به قیمت برنج خوب به مشتریان می فروشند. توصیه ما به شما اینست که اگر قیمت بازار خیلی پایین تر از قیمت واقعی بود باید مرافب بود برنجی که خریداری می کنید برنج مخلوط نباشد و به اصطلاح قاطی نداشته باشد. هرچه برنج ها سالم و درسته باشند در بازار گرانتر بوده و هر چه برنج نرم شده و ریز باشد قیمت پایین تری در بازار را به خود اختصاص می دهند.

میزان رسیدگی کشاورز

رسیدگی کشاورز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر کیفیت برنج می باشد آبیاری و استفاده به موقع از آفت کش ها توسط کشاورزان می تواند از عواملی باشد تا محصول با کیفیت تری را برداشت کرد و با قیمت بیشتری روانه بازار نمایند.
نوع بذر استفاده شده: باید دقت نمود بذر انتخاب شده عاری از هر گونه آفت و بیماری باشد. این بذر را بهتر است از مراکز معتبر همچون جهاد کشاورزی تهیه نمود.

اطلاع از بهترین قیمت و فروش برنج ایرانی عمده در خرید، یک ضرورت به حساب می آید. به همین جهت کارشناسان ما برای تشخیص برنج خوب در کنار شما خریداران محترم می باشند.

برنج خوب در هنگام پخت محک زده می شود.

با توجه به توضیحاتی که تا اینجا متذکر شدیم باز هم از مهمترین مشخصه خوب برنج از برنج ضعیف تر پخت آن است. افرادی که قصد خرید بهترین قیمت برنج ایرانی درجه یک را دارند بهتر است قبل از خرید عمده یک نمونه از برنج را خریداری نموده و پخت نموده و اگر مورد پسند بود خرید عمده و اصلی خود را انجام دهند.

کسانی که به دنبال خرید بهترین قیمت برنج ایرانی درجه 1 هستند و درخرید برنج تخصص ندارند، مراجعه به مراکزی معتبر می تواند بهترین گزینه باشد زیرا هیچگاه چنین مراکزی کیفیت محصول را فدای سود بیشتر نمی کنند.

سوالی که ذهن بسیاری از تاجران و خریداران برنج را به خود مشغول نموده این است که آیا خرید عمده برنج به صورت اینترنتی بهتر است یا خرید به صورت حضوری می تواند گزینه بهتری باشد؟

نکات مهم در خرید برنج ایرانی خوب و با کیفیت

دقت کنید در هنگام خرید برنج بصورت عمده، از مراکزی خرید کنید که سابقه فروش و تجربه کاری بالایی داشته و خوشنام و معتبر باشند. برنج تازه عطر و بوی کمی داشته و بعد از گذشت یک سال عطر و بویی به مراتب بیشتر از ابتدای کشت خواهد داشت. نباید برنج را در جای مرطوب نگهداری کنیم زمانی که برنجی را خریداری میکنید بوی نم نداشته و دقت کنید دانه های زرد رنگ در بین برنج ها دیده نشود

توجه داشته باشید با تضمین برگشت برنج بی کیفیت به صورت درج در فاکتور محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

این مرکز فروش با ضمانت، محصولات خود را در اختیار تاجران برنج و متقاضیان محترم قرار می دهد و به شما کمک می کند تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید تا از مشتریان همیشگی ما شوید.

در شرایط کنونی و وجود ویروس خطرناک کرونا در دنیا و نیاز به رعایت فاصله های اجتماعی، دنیای مجازی در تجارت مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و سایت های فروش با ایجاد فضای رقابتی تلاش می کنند شرایط خوبی را ایجاد نمایند. شما در این سایت می توانید با اطمینان از مناسب ترین قیمت و فروش برنج ایرانی عمده، انتخاب خود را انجام داده و با مشاوران و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و ثبت سفارش خود را قطعی نمایید تا در کمترین زمان، برنج سفارشی خود را دریافت نمایید.

خرید برنج از سایت های معتبر و دارای برند، اطلاع از قیمت های به روز شده در سایت، تماس با مشاوران متخصص در حوزه فروش برنج، امکان مقایسه در سایت ها، مشاهده انواع برنج و نوع مصرف آنها می تواند صفحه ترازو را در خریدهای اینترنتی سنگین تر کند و گزینه خرید اینترنتی، بهترین گزینه انتخابی باشد.

 

بهترین قیمت برنج ایرانی درجه 1

مرکز خرید و فروش برنج شمال

ایران از بهترین تولید کنندگان برنج در جهان به شمار می آید و همه ساله بسیاری از زمینهای کشاورزی مناطق شمال و جنوب به کاشت برنج اختصاص می یابد.

برنج ایرانی در ارقام مختلف کشت می شود و در این مرکز فروش می توان در حجم بالا انواع آن را با اطلاعات کامل قیمت و فروش برنج ایرانی عمده از طریق همین سایت با اطمینان از کیفیت تهیه نمود. خرید و فروش برنج ایرانی بیشترین سود را برای تجار این محصول به همراه دارد.

اگر به دنبال برنجی مرغوب و با کیفیت از برنج های استان گیلان و مازندران هستید. این مرکز سعی بر ایجاد اعتماد و رضایت شما در خرید از این سایت را دارد و در همین راستا تهیه برنج را فقط از بهترین شالیزارهای شمال و بدون واسطه انجام داده و مناسب ترین قیمت و فروش برنج ایرانی عمده را در سایت بروز رسانی کرده تا خریدی خوب را تجربه کنید.

این مرکز برنج شمال را در انواع مختلف و بنا به سفارش شما در بسته بندی های متنوعی به صورت عمده و بدون واسطه و با بهترین قیمت و فروش برنج ایرانی عمده عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =