برنج عمده ایرانی

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های برنج های مرغوب در جهان است و همه ساله در حجم بالا انواع برنج توسط شالیکاران زحمتکش در بسیاری از نقاط کشور کشت می گردد. داشتن علم، تجربه و اطلاعات به روز جهت خرید عمده برنج ارزان برای تجارت و صادرات و یا فروشگاه ها، رستوران ها، ارگان ها، شرکت های خصوصی، دولتی و سوپر مارکت ها از ضروریات می باشد.

برقراری ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه می تواند برنج عمده ارزان مورد نیاز شما را با کیفیت بالا و ضمانت محصول در اختیارتان قرار داده و لذت خریدی آسان و با کیفیت را با ما تجربه نمایید.

فروش برنج عمده هاشمی گیلان

در خرید برنج عمده بهتر است مواردی را مد نظر داشته باشید.

  • تست برنج قبل از خرید
    از مراکزی خرید نمایید که امکان تست برنج قبل از خرید را فراهم آورده باشند و ضمانت کیفیت برنج تست شده با برنج خریداری شده در تناژ بالا یکی باشد.
  • مدت زمان ارسال
    مراکز فروشی که تعهدات زمان ارسال را مورد توجه قرار می دهند قابل اطمینان بوده و می توانید به عنوان شریک تجاری به آنها اعتماد کنید.
  • نحوه پرداخت هزینه
    به طور معمول ارسال در تهران برای مراکز معتبر بعد از تحویل بار به صورت نقدی می باشد ولی ارسال به شهرستان ها هزینه قبل از ارسال دریافت می شود.
  • هزینه ارسال
    جهت اطمینان شما، ارسال به طور معمول از طریق باربری های معتبر انجام میگیرد. برای ارسال در داخل شهر تهران پیک و وانت نیز کاربرد دارد.

شما میتوانید خرید برنج عمده را از طریق گروه کندوج انجام داده و بابت کیفیت و قیمت مناسب به ما اعتماد کامل داشته باشید. رضایت خریداران بهترین سرمایه ماست.

برنج عمده، برنج عمده ارزان

روش تشخیص برنج یک دست با برنج مخلوط

  • بهترین روش در تشخیص برنج عمده یک دست از برنج مخلوط موارد زیر است.
  • مقداری از برنج را در کف دست ریخته و با دقت نگاه کنید. اگر دانه های برنج یک دست و هم اندازه بود می تواند یکی از نشانه های برنج یک دست باشد.
  • رنگ دانه های برنج نیز معرف یک دست بودن برنج است. اگر همه دانه های برنج رنگ مشابه داشته باشند می توانید تا حدودی به یک دست بودن برنج اعتماد کنید.
    در برنج های کهنه رنگ همه برنج ها باید به یک اندازه تیره باشد.
  • اگر برنجی دانه سالم خریداری می کنید نباید برنج شکسته و پوک و یا خرد شده داشت باشد زیرا موارد ذکر شده نشانه برنج نامرغوب و مخلوط است.
  • دقت کنید برنج کپک زده و آفت زده نباشد.
  • عطر برنج نشانه کیفیت بالای برنج است. اگر برنجی را که در کف دستتان ریختید بو کنید متوجه عطر آن خواهید شد. برنج مخلوط عطر کمتر و متفاوتی دارد.

[irp]

انواع برنج هاشمی

برنج ایرانی در دو نوع پر محصول و کم محصول کشت می شود. برنج هاشمی از دسته برنج های کم محصول است. این گونه از برنج دارای ساقه زخیم تر نسبت به گونه گرم آن است. همین مزیت مانع از نفوذ کرم ساقه خوار به داخل ساقه این برنج می شود. به همین دلیل نیاز به سمپاشی ندارد. این مساله عاملی مثبت است که این محصول را در دسته برنج های با ارزش که به صورت ارگانیک کشت می شوند قرار می دهد.

بهتر است بدانید انواع برنج هاشمی در یک زمان مشخص کشت می شوند ولی زمان برداشت متفاوتی دارند. بطوری که گونه سرد ده روز دیرتر از گونه گرم به مرحله برداشت می رسد.

از نظر شکل ظاهری برنج هاشمی سرد و گرم با هم هیچگونه تفاوتی نداشته و کاملا شبیه به هم هستند. ولی از نظر مزه و پخت نوع سرد پختی بهتر از نوع گرم آن دارد.

برنج عمده - برنج عمده ارزان

فروش برنج عمده ارزان

برنج خوشنام گیلان، برنج هاشمی در این مرکز به صورت عمده در دسترس متقاضیان قرار می گیرد برای اطلاع از انواع برنج های موجود و مشاوره با کارشناسان می توانید با ما درارتباط باشید تا خریدی لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. اعتماد شما به مجموعه ما بزرگترین سرمایه ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =