ایران در کشت برنج در دنیا از رتبه بالایی برخوردار است و برنج طارم در بین برنج های داخل از محبوب ترین و پر مصرف ترین آنها به شمار می آید خاستگاه برنج طارم، شرق مازندران است و بیشتر در فریدونکنار، بابلسر، جویبار کشت می شود. فروش برنج طارم محلی عمده در این مرکز در بسته های 10 کیلویی و 5 کیلویی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در دسترس تاجران و خریداران برنج قرار می گیرد شما می توانید با توجه به قدمت چندین و چند ساله ما در این کار به ما اعتماد نمایید زیرا رضایت مشتریان در اولویت کاری ماست.

برنج طارم محلی چیست

در شمال استان زنجان شهرستانی به نام طارم است که نام برنج طارم از این شهرستان گرفته شده است. روستای درام در شهر طارم از معروفترین مناطقی است که زمینهای خود را به کاشت برنج طارم اختصاص داده است این روستا در مجاورت کوه های تالش زنجان بوده و رود قزل اوزن از این روستا عبور کرده و شالیزارهای این منطقه را سیراب می کند. آب و هوای مطبوع این منطقه باعث بالا بودن کیفیت برنج و عطر و طعم برنج طارم محلی عمده شده است

انواع برنج طارم محلی ممتاز

این برنج معروف و با کیفیت از نظر محل کاشت و خصوصیات ظاهریش به بیش از 10 نوع برنج تقسیم بندی می شود.که بعضی از آنها اشاره ای داریم.

برنج طارم هاشمی

دانه این برنج قبل از پخت از نظر طول 6/7 میلیمتر و بعد از پخت 1/13 میلیمتر میرسد. فریدونکنار بیشترین زمین های خود را به کاشت برنج طارم هاشمی اختصاص داده است . این برنج مخلوطی از بذر برنج طارم به همراه برنج هاشمی است از همین جهت به نام برنج طارم هاشمی معروف است.

برنج طارم سنگی

این برنج برنج محلی فریدونکنار است و از قدیمی ترین برنجهایی است که در این منطقه کشت شده است.  از نظر کیفیت، عطر و خوش طعم بودن در منطقه از بهترین های بشمار می آید.

برنج طارم محلی عمده

برنج طارم دم سیاه

از مشخصه این نوع برنج می توان به شلتوک آن با دمسیاه اشاره نمود و در رتبه بندی بعد از طارم قرار می گیرد. توصیه می شود این برنج را برای مصارف خانگی و مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار دهید. زیرا دارای عطر و طعمی بی نظیر است.

برنج طارم صدری

برنج صدری در استان گیلان و در شهرستان های فومن و شفت کاشت می شود. از نظر ظاهری بلند، قلمی شکل و کشیده است. جنسی تقریبا سفت و سخت و رنگی سفید و متمایل به کرم دارد.

برنج طارم عطری

برنج طارم عطری به همراه برنج طارم هاشمی از ارقام پر طرفدار برنج طارم هستند. در این نوع از برنج در هر هکتار، محصول کمی را می توان برداشت نمود. به همین علت کشاورزان با توجه به کیفیت بالای این محصول زمینهای کمتری را به کشت این برنج اختصاص می دهند.

[irp]

ویژگی های برنج طارم محلی

قابل توجه است بیشتر برنج های طارم دارای خصوصیات مشترکی بوده که اشاره ای مختصری به آن داریم:

  • بلند بودن دانه های برنج
  • رنگ تمامی آنها سفید متمایل به کرم است.
  • در مراحل کاشت نیازی به استفاده از کودهای شیمیایی ندارند.
  • در پخت این برنج با کیفیت ری برنج به وضوح قابل مشاهده است (قد کشیدن پس از پخت).

عوامل موثر برقیمت برنج

عوامل موثر بر قیمت برنج طارم محلی عمده

قیمت فروش برنج طارم محلی عمده فریدونکنار در این مرکز فروش با توجه به محصولات دیگر بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل شما می توانید برنج طارم محلی عمده را از طریق همین سایت ثبت سفارش کنید. ما سعی بر حذف واسطه داشته تا به بهترین شکل ممکن و قیمتی مناسب برنج طارم محلی عمده را دسترس تاجران برنج جهت فروش در داخل و صادرات به دیگر کشورها قرار دهیم.

کندوج بسته بندی های استاندارد را برای صادرات برنج های خود در نظر گرفته است تا ضرر و زیانی متوجه خریداران نباشد. شما میتوانید از ضمانتی که ما برای محصولاتمان در نظر گرفته ایم استفاده نموده و بهترین خرید را تجربه نمایید.

 

بیشتر بخوانید:

فروش برنج ایرانی درجه یک

بهترین برنج ایرانی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =