در حال حاضر برنج ایرانی در ارقام بسیار متنوع، بعد از گندم بیشترین سطح زیر کشت را به خود اختصاص داده است. این مجموعه با توجه به حذف واسطه ها و به منظور رساندن مستقیم محصولات خود مانند برنج های طارم هاشمی، هاشمی،طارم، فجر، دم سیاه، و… بر سر سفره های هر ایرانی در سراسر کشور اقدام به اعطای نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی به واجدین شرایط می باشد.

شرایط اقتصادی در کشورمان به صورتی است که در فروش هر کالایی اگر دست واسطه ها حذف شوند محصولات با قیمت های مناسب تری به دست مردم عادی می رسد.  ما سعی نموده ایم تا با آماده سازی بستری مناسب امکان اعطای نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی را با حداقل  سرمایه بوجود آوریم و شما میتوانید در هر کجای کشور که هستید و تمایل به همکاری دارید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و با شرایطی آسان یکی از نمایندگان فروش محصولات ما در شهرتان باشید تا سهمی در مشارکت و رساندن محصولات با کیفیت و قیمتی ارزان به دست عموم مردم باشید.

لازم به ذکر است  به دلیل قیمت مناسب محصولات، نماینده می تواند فروش عمده به رستوران ها، عمده فروش ها و ارگان ها را در برنامه خود قرار دهد.

نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی

اعطای نمایندگی فروش عمده برنج

مشاوران ما جهت اعطای نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی در تمامی ساعات آماده پاسخگویی به سوالات بوده و در جهت شناخت برنج و انواع برنج متناسب با منطقه تان شما را راهنمایی کنند تا در کار خود موفق تر عمل کنید.

ویژگی هایی که یک برنج خوب در نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی

  • برنج خوب ایرانی خالص و یکدست بوده و با برنج های مشابه مخلوط نشده باشد.
  • در هنگام پخت به خوبی قد بکشد و پخت خوبی داشته باشد.
  • دانه های برنج سالم بوده و با برنج های خرد شده و نیم دانه مخلوط نشده باشد.
  • برنج تازه را خریداری نمایید و برای مدتی از آن استفاده نکنید و در جای مناسبی نگه دارید.
  • برنج خوب و با کیفیت باید دارای بسته بندی مناسب باشد
  • دانه های برنج  باید یکدست و از نظر ظاهری تمامی دانه ها شبیه به هم باشند.

این ویژگی های مشخصه برنج ایرانی خوب می باشد و در غیر اینصورت برنج دارای کیفیتی پایین است و از نظر قیمت دارای قیمتی بسیار پایین تر ارائه می شود.

 

نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی

شناخت برنج ایرانی مرغوب از برنج بی کیفیت

در خریدهای عمده برنج از مراکز فروش و پخش مواد غذایی جهت صادرات به عراق و کشورهای همسایه تشخیص و شناخت برنج خوب یک ضرورت به حساب می آید.

برنج شمال هر شکل و ظاهری که دارد مطمئن ترین راه برای تشخیص و رسیدن به اطمینان خاطر از کیفیت برنج  پخت برنج است زیرا اگر برنج انتخابی شما هیچ خرده برنجی نداشته باشد و به خوبی الک شده باشد ولی دارای کیفیت خوبی نباشد باز هم نمی توان گفت شما برنجی خوب را خریداری نموده اید چرا که یک برنج بدون کیفیت ربطی به ظاهر برنج ندارد و به ذات برنج و نوع برنج بستگی دارد.

قبل از هر کاری مقداری از برنج انتخابی را در کف دست بریزید و به دقت نگاه کنید که شکل و مدل دانه های برنج شبیه هم باشند. در غیر اینصورت اگر برنج از نظر ظاهری هم شکل نبودند بدانید که برنج قاطی داشته و به عبارتی یکدست نیست و دو نوع برنج خوب و بد را باهم مخلوط نموده اند.

اگر پوست برنج کمی تیره بود و پوستی به نظر خشن داشت برنج کهنه است. و در صورتی که برنج انتخابی شما شفاف و درخشان بود برنج تازه است.

شما با موارد متذکر شده و مشاوره گرفتن از کارشناسان با تجربه این مجموعه می توانید نمایندگی فروش عمده برنج را داشته و بهترین خرید و فروش عمده برنج را جهت فروش در داخل کشور و یا جهت صادرات به دیگر کشورها از طریق سایت با اعتماد کامل انجام دهید. زیرا بزرگترین سرمایه ما در سالهای بسیاری که در این زمینه فعالیت داشته ایم اعتماد و رضایت شما خریداران و تاجران بوده است.

 

نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی

این مجموعه نمایندگی فروش عمده برنج ایرانی را به شرکت ها و یا افراد به صورت خصوصی که دارای مغازه و یا فروشگاهی هستند با آسان ترین شرایط اعطا می نماید.

  • شرایط عمومی متقاضیان نمایندگی حقیقی:
  • تابعیت جمهوری اسلامی
  • توانایی و انگیزه کاری و داشتن مهارت فروش
  • دارا بودن مجوز توزیع و پخش
  • حسن اعتبار و ارائه ضمانت نامه های معتبر
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر، و نداشتن سوء پیشینه کیفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − چهار =