برنج طارم محلی فریدونکنار در بین برنج های داخل کشور، از محبوب ترین و پر مصرف ترین گونه ها به شمار می آید خاستگاه برنج طارم محلی، شهرستان فریدونکنار در استان مازندران است و در دیگر شهر ها مانند بابلسر و جویبار نیز کشت می شود. شما با خرید برنج طارم محلی فریدونکنار از این مرکز می توانید از لحاظ کیفیت و قیمت آسوده خاطر باشید. شما می توانید با در نظر گرفتن قدمت کاری این مرکز به ما اعتماد نمایید، زیرا رضایت مشتریان در اولویت کاری ما است.

 

شناخت برنج طارم محلی فریدونکنار

برنج طارم محلی فریدونکنار شناخته شده ترین و قدیمی ترین برنج در منطقه فریدونکنار در استان سرسبز مازندران است. با توجه به کیفیت و عطر بالا و پخت خوب این برنج می توان این برنج را از محبوب ترین انواع برنج ایرانی در بین مصرف کنندگان به شمار آورد.

شهرستان فریدونکنار دارای آب و هوایی بسیار مناسب و خاکی حاصلخیز برای کشت برنج است و بسیاری از کشاورزان زمینهای خود را به کاشت برنج اختصاص داده اند.

برنج های این منطقه با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و استفاده از بذر های اصلاح شده و با بهره گیری از روش ها و رعایت اصول علم کشاورزی بهترین برنج را تولید و برداشت می کنند.

این برنج بر خلاف بسیاری از برنج های خارجی که در هنگام پخت فقط قد می کشند و عطر و طعم خاصی ندارند، دارای ری خوب، خوش طعم و بسیار خوش پخت می باشد. این برنج برای استفاده در مجالس بسیار مناسب است. این برنج با کیفیت را می توانید هم به صورت کته و هم به صورت آ بکش پخت کنید.

خرید برنج طارم محلی فریدونکنار از این مرکز فروش، با کیفیت بالا و یک دست و با قیمت مناسب، گزینه بسیار مناسبی برای تاجران برنج و صادرکنندگان است.

ویژگی های برنج طارم محلی فریدونکنار

این برنج معروف و با کیفیت از نظر محل کاشت و کیفیت و عطر و بو به بیش از 10 نوع برنج تقسیم بندی می شود.که بعضی از آنها اشاره ای داریم.

  • برنج طارم هاشمی:
    دانه این برنج قبل از پخت از نظر طول 6/7 میلی متر و بعد از پخت 1/13 میلی متر می رسد. فریدونکنار بیشترین زمین های خود را به کاشت برنج طارم هاشمی اختصاص داده است. این برنج مخلوطی از بذر برنج طارم به همراه برنج هاشمی است از همین جهت به نام برنج طارم هاشمی معروف است.
  • برنج طارم سنگی:
    به قدیمی ترین برنج محلی فریدونکنار نام برنج طارم سنگی را داده اند زیرا در برابر آفات بسیار مقاوم است و ظاهری خشن دارد و از نظر کیفیت، عطر و خوش طعم بودن در منطقه از بهترین های بشمار می آید.
  • برنج طارم دم سیاه:
    از مشخصه این نوع برنج می توان به شلتوک آن با دم سیاه اشاره نمود و در رتبه بندی بعد از طارم قرار می گیرد. توصیه می شود این برنج را برای مصارف خانگی و مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار دهید. زیرا دارای عطر و طعمی بی نظیر است.
  • برنج طارم صدری
    برنج صدری در استان گیلان و در شهرستان های فومن و شفت کاشت می شود. از نظر ظاهری بلند، قلمی شکل و کشیده است و جنسی تقریبا سفت و سخت و رنگی سفید و متمایل به کرم دارد.
  • برنج طارم عطری:
    برنج طارم عطری به همراه برنج طارم هاشمی از ارقام پر طرفدار برنج طارم هستند این نوع از برنج در هر هکتار، محصول کمی را می توان برداشت نمود و به همین علت کشاورزان با توجه به کیفیت بالای این محصول زمینهای کمتری را به کشت این برنج اختصاص می دهند.

قابل توجه است که قیمت برنج طارم فریدونکنار به عوامل مختلفی مانند نوع برنج، کهنه یا تازه بودن برنج، بوجاری بودن و یا نیم دانه داشتن برنج بستگی دارد.

باید در هنگام خرید برنج طارم محلی فریدونکنار به مشترکات برنج ها توجه نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • بلند بودن دانه های برنج
  • رنگ تمامی آنها سفید متمایل به کرم است.
  • در مراحل کاشت نیازی به استفاده از کودهای شیمیایی ندارند.
  • در پخت این برنج با کیفیت ری برنج به وضوح قابل مشاهده است (قد کشیدن پس از پخت).

عوامل موثر بر قیمت برنج طارم محلی عمده

با توجه به مهم بودن کیفیت و یکدست بودن برنج ها در این مجموعه قیمت فروش برنج طارم محلی فریدونکنار با توجه به محصولات دیگر بسیار مناسب می باشد و به دنبال این مهم شما می توانید برنج طارم محلی فریدونکنار را از طریق سایت ثبت سفارش نمایید.

ما جهت تعدیل در قیمت ها در تمامی فصول برداشت برنج سعی بر حذف واسطه داشته ایم تا به بهترین شکل ممکن و قیمتی مناسب برنج طارم محلی فریدونکنار را دسترس تاجران برنج جهت فروش در داخل و صادرات به دیگر کشورها قرار دهیم.

این مرکز فروش با دستگاههای به روز، بسته بندی های استاندارد را برای صادرات برنج های خود در نظر گرفته است تا ضرر و زیانی متوجه خریداران نباشد. شما میتوانید از ضمانتی که ما برای محصولاتمان در نظر گرفته ایم استفاده نموده و برنج طارم محلی فریدونکنار را صد در صد خالص به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =