برنج طارم دم سیاه نمونه ای از محصولات عرضه شده در بازار فروش برنج ایرانی است. این برنج عطری و خوش طعم و مزه جزو ارقام کم محصول برنج ایرانی به شمار رفته و یکی از باکیفیت ترین محصولاتی است که توسط برنج کاران گیلانی به بازار عرضه می ‌شود.

آشنایی با برنج طارم دم سیاه درجه یک

برنج طارم دم سیاه انتخاب بسیاری از مشتریانی است که در فکر خرید برنج ایرانی باکیفیت هستند. در این فرصت علاقه ‌مندان می‌ توانند آشنایی خوبی با این رقم از برنج ایرانی به دست آورده و در صورت تمایل اقدام به خرید عمده آن نمایند.

ویژگی‌ های برنج طارم دم سیاه

طارم دم سیاه جزو مرغوب ترین برنج هایی است که در استان گیلان به تولید می‌ رسد. این محصول که عطر و طعم آن از شهرت زیادی برخوردار است به رنگ سفید مایل به کرم در بازار قابل مشاهده است. طول دانه های خام طارم دم سیاه ۷.۵ میلیمتر و عرض آنها ۱.۸۷ میلیمتر است. همچنین زمانی که این برنج به حالت پخته در می ‌آید طول دانه آن ۱۲.۱۵ میلیمتر خواهد بود.

طارم دم سیاه که برنجی عطری است پس از پختن حالت نرمی داشته، دارای شکل ظاهری مناسبی بوده و طعم و مزه آن هم بسیار خوب و خوشایند است. ظاهر طارم دم سیاه شباهت زیادی به برنج هاشمی دارد و به همین دلیل بسیار سخت است که بتوان تفاوت آن را به لحاظ ظاهری از برنج هاشمی تشخیص داد. طارم دم سیاه به لحاظ عطر و بو دارای عطر متوسطی بوده و در مقایسه با برنج هاشمی ممتاز عطر و بوی کمتری دارد.

از جمله ویژگی ‌های برنج طارم دم سیاه آن است که حتی در صورتی که مجددا گرم شود کیفیت اولیه خود را خواهد داشت. لازم به ذکر است طارم دم سیاه درجه یک انتخاب مناسبی برای استفاده در مجالس و مهمانی ها به شمار می رود.

تولید طارم دم سیاه

همان طور که پیش تر اشاره کردیم طارم دم سیاه از جمله باکیفیت ترین انواع برنج ایرانی تولیدشده در استان گیلان به حساب می آید. این رقم از برنج مرغوب ایرانی که به عنوان محصول خوش عطر و بوی شمال کشور شناخته می ‌شود مختص لاهیجان، رشت، آستانه اشرفیه و… است.

گفتنی است طارم دم سیاه جزو ارقام کم محصول در بازار فروش برنج ایرانی می ‌باشد. از آنجایی که میزان بهره‌ وری طارم دم سیاه در مقایسه با برنج هایی که کیفیتی شبیه به این نوع برنج دارند کمتر است به همین جهت کاشت و تولید آن با کاهش رو به رو شده است زیرا تولید آن برای کشاورزان برنج کار به صرفه نیست.

پخت طارم دم سیاه درجه یک

طارم دم سیاه را می ‌توان به دو روش آبکش و کته پخته و مورد مصرف قرار داد. قبل از آن که برنج برای پخت مورد استفاده قرار گیرد بهتر است آن را به مدت ۲ ساعت در آب نمک بخیسانیم. توجه داشته باشید برنجی که به تازگی برداشت شده است نباید بیشتر از نیم ساعت خیسانده شود. علاوه بر این برنج های تازه باید هنگام پختن کمتر از حد معمول جوشانده شوند.

خرید برنج طارم دم سیاه

خرید و فروش عمده برنج های طارم دم سیاه فرصت مناسبی برای تهیه این محصولات به قیمت کم و ارزان است. فروشگاه برنج ایرانی کندوج با عرضه عمده طارم دم سیاه درجه یک به بازار این امکان را در اختیار خریداران عمده برنج ایرانی قرار داده است. با تهیه محصول از این فروشگاه مشتریان اطمینان خاطر خواهند داشت که طارم دم سیاه مرغوب و درجه یک را به صورت ۱۰۰ درصد خالص و یکدست خریداری کرده ‌اند.

فروش طارم دم سیاه اصل در حجم بالا و به صورت عمده نقش بسزایی در کاهش قیمت آن ایفا کرده و این مساله موجب می ‌شود بسیاری از مشتریان ترجیح دهند از فرصت خرید عمده طارم دم سیاه برای تامین مایحتاج خود استفاده کنند. شما نیز برای خرید برنج طارم دم سیاه اصل و درجه یک می توانید از محصولات موجود در فروشگاه آنلاین کندوج دیدن کرده و بر حسب میزان نیاز خود اقدام به سفارش اینترنتی برنج نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =